/* */

OGŁASZAMY NABÓR NA WOLONTARIUSZY!

Zapraszamy do współpracy osoby, które pomogą nam tworzyć Enea Spring Break 2017!

Czego oczekujemy?

  • dyspozycyjności,
  • otwartości i komunikatywności,
  • pracowitości i kreatywności,
  • odpowiedzialności i obowiązkowości,
  • pełnoletności.

Co zyskujesz?

  • bezpłatny udział w Enea Spring Break Festiwal 2017,
  • doświadczenie w tworzeniu dużego wydarzenia muzycznego,
  • nowe znajomości,
  • udział w rozwijającym się festiwalu,
  • ciekawie spędzony czas.

Jeśli chciałbyś sprawdzić się w pracy na festiwalu showcase’owym i zdobyć pierwsze doświadczenia w zakresie organizacji wydarzeń muzycznych, zgłoś się do nas! Festiwal odbywa się w dniach 20-22 kwietnia w Poznaniu, poszukujemy wolontariuszy dostępnych na czas trwania wydarzenia, jak i do pomocy w przygotowaniach nieco wcześniej.

Czym dokładnie możesz zajmować się w trakcie festiwalu?

  • praca w Biurze Festiwalowym,
  • pomoc w punkcie informacyjnym,
  • obsługa techniczna i logistyczna,
  • wsparcie działu promocji,
  • pomoc uczestnikom festiwalu w klubach.

By spróbować swoich sił, poznać wielu nowych ludzi i zobaczyć jak wygląda organizacja festiwalu, podeślij swoje CV na adres kamila@go-ahead.pl! Praca odbywać się będzie pod opieką organizatorów, w ustalonym wcześniej zakresie i harmonogramie. Wolontariat jest dobrowolny, a łączy się z bezpłatnym uczestnictwem w wydarzeniach festiwalowych. Na wasze zgłoszenia czekamy do 20 marca!

Kortez na Enea Spring Break 2018!

01/12/2017

Kortez to pierwszy potwierdzony wykonawca, który pojawi się na Enea Spring Break 2018 (19-21 kwietnia, Poznań)!

Zobacz więcej

Znamy datę Enea Spring Break 2018!

30/11/2017

Znamy datę Enea Spring Break Showcase Festival & Conference 2018!

Zobacz więcej

Filmowe podsumowanie Enea Spring Break 2017!

25/05/2017

Ponad miesiąc minął od czwartej edycji Enea Spring Break! Wspominamy trzy kwietniowe dni pełne koncertów, dyskusji i spotkań! Zapraszamy do obejrzenia filmowego podsumowania stworzonego przez The Cut:

Zobacz więcej
Organizator: Współorganizatorzy: Sponsor
Dofinansowano ze środków
budżetu miasta